A projekt címe:
Az N-ferrum Kft. üzleti folyamatinak digitalizálása

Projekt azonosító száma:
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00556

A szerződött támogatás összege:
6 890 131 Ft

A támogatás mértéke (%-ban): 40%

A projekt befejezési dátuma:
2019.12.31.

GINOP-3.2.2-8-2-4-16

A projekt tartalmának bemutatása: Cégünk fő tevékenységként az egyéb speciális szaképítéssel foglalkozik. Fontos számunkra a folyamatos fejlődés és a vásárlóink igényeinek minél szélesebb kiszolgálása. Az üzletmenetünk javítása és munkafolyamataink átláthatóságának érdekében fontos egy megfelelő vállalatirányítási rendszer bevezetése, mely összekapcsolja tevékenységeinket. A hibrid megoldású rendszeren belül 5 modult vezettünk be, melyek az alábbi funkcionális területekre fokuszálnak:

A felhőalapú szolgáltatások esetén:

  • CRM
  • Kontrolling
  • HR

A helyben telepített saját szoftver esetén:

  • Logisztika
  • Iratkezelés  

Fontos számunkra, hogy a bevezetésre kerülő rendszer pontosan vegye figyelembe vállalkozásunk egyedi szempontjait és elvárásait. Ezért a modulokat úgy választottuk ki, hogy a már meglévő munkafolyamatainkhoz kapcsolódjanak.

Az új rendszer nem csak az adminisztratív munkatársak feladatait támogatja, hanem más fizikai dolgozói csoportok munkáját is segíti. A kiválasztásra kerülő logisztika, CRM modulok összekapcsolják azon tevékenységeket mely során végig követhető termékeink életútja, továbbá megkönnyíti a partnerekkel való kapcsolattartást és adataik egy bázisban való kezelését, ezzel segítve dolgozóink munkáját A Kontrolling modult leginkább az ügyvezető és irodai munkatársak használják, melyből ellenőrizhetik a vállalat eddigi működését és segíti a döntéshozatalt.

A dolgozóink napi munkavégezésének megkönnyítése okán, valamint a hatékonyabb belső kommunikáció és dokumentációk kezelése végett lettek kiválasztva a HR és az Iratkezelés modulok.

A fejlesztés köszönhetően, olyan infokommunikációs megoldások és szolgáltatások kerültek bevezetésre vállalkozásunknál, melyek üzleti folyamatainkat átláthatóbbá, egyszerűbbé, gyorsabbá teszi, lépést tartva a modernizációval, az egyre digitalizáltabbá váló világgal. A hibrid megoldású rendszer ötvözi mindazt, amelyre vállalatunknak szüksége van fejlődéshez. A rendszer lehetővé teszi a különböző területen dolgozók közti feladatok elvégzésének hatékony összehangolását, a belső erőforrásaink megfelelő kihasználását, a vevői és beszállítói partnerek kezelését, készleteink nyomon követését, szolgáltatásaink kezelését. Naprakész üzleti tudásunk növekszik, mely által versenyképességünk fokozódik. Végeredményben, egy olyan rendszer került kiépítésre és megvalósításra, mely egységesen képes kezelni eltérő munkakörök ellátásához szükséges programokat.    

Üzleti folyamataink fejlesztése és hálózatbiztonság érdekében beszerzésre kerültek hálózati és hardver eszközök:

  • Kyocera TASKalfa 2552ci A3 MFP color + DP-7120, CB-7110 without Toner
  • HP DesignJet T730 36in (F9A29A)
  • DELL PC OPTIPLEX 3070 MICRO (i5-9500T, 8GB RAM, 256 GB SSD, WIN10))
  • LG 27UL550-W
  • ASUS AIO V272UNK-BA115T
  • DELL PC XPS 8930 (i7-8700, 16GB RAM, 256GB SSD + 2TB HDD, Win10)
  • DELL PC OPTIPLEX 3050SF
  • HP ProBook 470 G5 (2RR73EA#AKC_16GB_S)
  • KYOCERA ECOSYS P3055dn mono A4 duplex hálózatos lézernyomtató
  • PHILIPS IPS MONITOR 27″ -276E9QJAB/00
  • LG IPS 4K MONITOR 27UD69-W              

A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében veszünk igénybe, mely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást.  

Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése) melyet szintén szolgáltatás keretében vennénk igénybe.